Image default
תוכן שיווקי

דגשים שחשוב לקחת שרוכשים ביטוח דירה

דירה היא ללא ספק הנכס הכלכלי היקר ביותר שאנחנו יכולים להחזיק ברשותנו כאנשים פרטיים. מדובר על נכס שערכו מגיע למאות אלפי שקלים ואפילו מעבר לכך. זה מבלי להתייחס לתכולה שנמצאת בתוך הדירה, אשר ערכה יכול להגיע אף היא לסכומים של מאות אלפי שקלים בקלות.

לכן זה לא מפתיע שנרצה לעשות כל מה שניתן בשביל לשמור על הדירה ועל התכולה בצורות שונות. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות ביטוח דירה. כל מי שמחזיק ברשותו דירה, חייב לפנות אל סוכנות ביטוח ולרכוש פוליסת ביטוח. כך הוא יוכל לכסות את עצמו במידה וחס וחלילה קורה משהו לנכס או לתכולה.

במאמר זה אנחנו נסביר בקצרה מה זה ביטוח דירה, מה הוא כולל, ונתייחס למספר דגשים שיש לשים לב אליהם לפני שרוכשים פוליסה. בסיום המאמר נסביר כיצד אתם יכולים לרכוש פוליסה בצורה פשוטה ונוחה.

מה זה ביטוח דירה ולמי זה יכול להתאים?

ביטוח דירה זו למעשה פוליסה שמחולקת לשניים, ביטוח מבנה וביטוח תכולה. אפשר לקנות כל אחד מהחלקים בנפרד ואפשר לקנות את שניהם ביחד. כך בדרך כלל נהוג לעשות.

ביטוח מבנה מכסה את השטח של המבנה עצמו (פלוס אחוז מסוים מהשטח המשותף במידה ומדובר בנכס במבנה משותף). חשוב לציין, שהכוונה היא הן לשטח המקורה, הפנימי והן לשטח החיצוני, הפתוח. חלק זה מתייחס לשורה ארוכה של דברים שקשורים למבנה, הן דברים נראים לעין והן דברים שלא (קרי תשתיות חשמל, מים, גז וכדומה) והפוליסה אמורה לכסות מקרים שונים שעלולים להתרחש, כמו למשל אסון טבע, שריפה, הצפה ועוד.

ביטוח תכולה מתייחס לכל מה שנמצא בתוך השטח ששייך בהגדרה לבעל הפוליסה, קרי שטח המבנה והשטח המשותף באופן יחסי. הפוליסה מתייחסת לרהיטים, מכשירי חשמל, תכשיטים ועוד. פוליסה זו מכסה מקרים של גניבות, חבלות או דברים אחרים.

ביטוח דירה יכול להתאים לכל מי שיש לו דירה משלו עם תכולה וכן למי שמשכיר או שוכר דירה ורוצה לבטח אותה, מבחינת נכס ומבחינת תכולה. כך הוא מבטיח שאם חס וחלילה קורה משהו, אזי שהוא יכול לקבל כיסוי על כך.

דגשים שיש לשים לב אליהם

דגש ראשון זה סוג וגובה הכיסויים שחברת הביטוח מציעה לנו. כל פוליסה מתייחסת לסוגים מסוימים של כיסויים, צריך לשים לב אליהם, כפי שצריך לשים לב לעלויות השונות. למשל, באילו סכומים חברת הביטוח מוכנה ויכולה לבטח.

דגש שני, יש לשים לב איך נקבע הערך של המבנה והתכולה, ואיך קובעים את גובה הכיסוי שחברת הביטוח יכולה ומוכנה לספק. יש לשים לב גם שהכיסוי לא יהיה גבוה או נמוך מדי ממה שאנחנו יכולים לשלם וצריכים לקבל.

דגש שלישי, יש לבחון באילו מקרים הפוליסה יכולה להתממש. ישנן חברות ביטוח שמגבילות בצורות שונות התייחסות לאסונות טבע או למקרים אחרים.

דגש רביעי, חשוב כמובן להכיר את החברה, לדעת עד כמה היא נחשבת אמינה וכמה פשוט יהיה לתבוע ממנה את מימוש הפוליסה. יש לבדוק כיצד החברה מספקת את הכיסויים השונים. זאת על מנת שהתהליך יתבצע כמה שיותר מהר ונכון.

איפה תוכלו לרכוש ביטוח דירה?

אצלנו במרכז לביטוח נכסים תוכלו לקבל את כל המידע אודות ביטוח דירה וכמובן תוכלו להתייעץ ולרכוש דרך הסוכנים שלנו פוליסה שתתאים לצרכים שלכם. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע בנושא, וכן פוליסת ביטוח דירה שתוכל לשרת אתכם בצורה אופטימאלית כפי שאתם מצפים.

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מה צריך לדעת לפני שנכנסים למשא ומתן עם קבלן לקניית דירה חדשה ?

דירות קלאב

יועץ משכנתא גילה: כך עוקפים את הרפורמה בשוק המשכנתאות

דירות קלאב

מעליות שונות לצרכים שונים

דירות קלאב

הגב לפוסט