Image default
נדל"ן בחו"ל פוסטים נבחרים

האם כדאי להשקיע בגגות סולאריים? המגמה לשנת 2021

יש כיסוי למונח ברכת השמש. הכיסוי הזה חשוף. הוא מונח על הגג שלכם. ביכולתכם להפוך את הגג הרגיל שלכם לגג סולארי, ובכך למקסם את יתרון הגודל והחשיפה שלו. זה מכבר מציעות לכם חברות שונות העוסקות בייצור, בשיווק ובהתקנה של מערכות פוטוולטאיות, לרבות ייעוץ מקצועי, הפיכת הגג שלכם וניצולו לפלטפורמה ליצירת חשמל סולארי. הפרוייקט פשוט – תמורת רכישה והתקנת תשתית לקליטת שמש ולהפיכתה לחשמל סולארי מתחייבת חברת החשמל לרכוש מכם חשמל במחיר מפתה ואטרקטיבי במיוחד – פי ארבעה מהמחיר הרגיל – למשך 20 שנה.

גג סולארי מרוצים עד הגג

אם הגג שלכם עומד בתקנים הנדרשים בחוק וגודלו הוא 40 מטרים רבועים לכל הפחות, תוכלו להשכירו להתקנת תשתית סולארית וליהנות מתמורה נדיבה עבור החשמל הירוק והידידותי שהמערכת תפיק.

על מנת לאפשר מיצוי מרבי של פוטנציאל השמש, חשוב שההתקנה של המערכת תיעשה על ידי בעל מקצוע מאומנים ומיומנים. באמצעות חיפוש באינטרנט תוכלו לאתר וליצור קשר עם נציגי חברות העוסקות בתחום ולקבל מידע, ייעוץ ומענה לכל שאלה שעשויה להישאל.

לבד מההטבה הכספית – החשובה והמשמעותית כשלעצמה – אתם, כבעלי גג סולארי, נהנים מאספקה שוטפת של מים חמים ללא תלות בדוד החשמל. אתם חוסכים כמות גדולה של חשמל, תורמים לצמצום הזיהום הסביבתי ומתנתקים מהתלות שלכם בחשבונות חשמל כבדים.

הצעה מחשמלת לגגות סולאריים

רבים מהנחשפים בראשונה להצעה זו זוקפים גבה בהשתאות. האם ההצעה כה טובה כפי שהיא נשמעת? אכן כן. אין בה "אותיות קטנות" – במירכאות ובלעדיהן – מטעות ומתעתעות. חוזה ההתקשרות גלוי ונהיר ואם הוא אינו כזה – אל תחתמו עד לקבלת כל ההבהרות הנדרשות והלגיטימיות מבחינתכם.

קחו את עצמכם בידיים וצרו קשר עם חברה המספקת שירות התקנת גגות סולאריים. מי מכם שתוהים האם העניין כדאי – זה המקום וזה הזמן להסיר כל ספק. אתם מוזמנים לשאול בעלי בתים שהפכו את גג ביתם לגג סולארי ונהנים ממנו. ההתקנה אינה כרוכה בטרחה. לא נגמרת שום אי נוחות. תשתית הפאנלים הסולאריים מונחת על הגג ואינה מצמצמת את מתחם הבית ואת סביבתו. המערכת סמויה מן העין בהיותה מונחת על גג שטוח.

משך ההתקשרות לשני עשורים מהווה ערובה וביטחון לתקפותה של ההתחייבות שניתנת לכם מחברה גדולה וחזקה, אשר כל מלה שלה לא רק יצוקה בבטון אלא גם מעוגנת בחוזה חתום ומחייב. זו השקעה לטווח ארוך אשר אתם נהנים מפירותיה כבר בהווה ובאופן רצוף ומתמשך.

אינכם מסכנים דבר. אינכם מהמרים. הנה באה השמש וזורחת על ביתכם, נושאת בחובה ברכה ותועלת. נצלו את מנחתה והודו כי טוב.

כתבות נוספות שאולי תאהבו

מגדל הספירלה בת"א יוקם בסמוך לעזריאלי בהשקעה של 2.5 מיליארד ש"ח

דירות קלאב

כיצד לאתר דירות טובות להשקעה בחו"ל?

דירות קלאב

היטל השבחה – שמאי מקרקעין ופטור מהיטל השבחה

דירות קלאב

הגב לפוסט