Image default
תוכן שיווקי

יועץ משכנתא גילה: כך עוקפים את הרפורמה בשוק המשכנתאות

אז מה אם הפיקוח על הבנקים הוביל רפורמה? אם לא תתייעצו עם מומחי המשכנתאות של 'הירשוביץ פתרונות' אתם עשויים 'להיעקץ' על ידי הבנק

2023 כבר כאן, אבל אי אפשר להתעלם מאחד הדברים המבורכים ביותר שהוביל הפיקוח על הבנקים בשנת 2022. הרפורמה במשכנתאות. ואם תכננתם לרכוש דירה בשנים האחרונות אתם כנראה מבינים לבד מדוע.

כשהמפקח על הבנקים ראה שמוכרני הבנקים מציעים ללקוחות "ייעוץ משכנתאות" הוא הבין לבד שמשהו כאן לא פועל כשורה. הרי איך יכול עובד הבנק לספק לנו ייעוץ אובייקטיבי אם הוא לא יכול לבצע מכרז בין כל הבנקים ולשלוח אותנו לבנק שמציע את המשכנתא הזולה ביותר?

בהתחלה חשבו בבנק ישראל שהציבור חכם. הציבור יבין שהבנק לא רוצה בטובתו ויסרב בנימוס לבקשה. במקום זאת ייצור רוכש הדירה קשר עם יועץ משכנתאות פרטי, ישלם כמה שישלם, וישיג את המשכנתא הזולה והמשתלמת ביותר.

ואז, הם גילו שהבנק חכם יותר. "יועץ המשכנתאות" של הבנק זרק לאוויר כמה סיסמאות על המתחרים. והלקוחות, שרצו לחסוך את ההוצאה המשמעותית של יועץ משכנתאות פרטי – האמינו. כך נוצר מצב שבו הבנקים פשוט הונו אותנו.

וזה מה שהוביל את המפקח על הבנקים להניע את הרפורמה במשכנתאות. רפורמת המסלולים במשכנתאות מאפשרת להשוות מי הבנק שמציע את המשכנתא הזולה ביותר, ובכך לחסוך משמעותית בהוצאות המשכנתא.

מהי הרפורמה במסלולי המשכנתאות?

למרות שבישראל אין הרבה בנקים, עד היום היה קשה עד בלתי אפשרי ללקוח הקטן להשוות את הצעות הבנקים למשכנתאות. הבנקים יצרו תתי מסלולים לכל תת-מסלול והלקוח קיבל מכל בנק "תמהילים" שונים שהפכו את ההשוואה בין הבנקים לפרויקט מורכב עד בלתי אפשרי.

תקנות בנק ישראל החדשות מחייבות את הבנקים להציע לנו 4 מסלולי משכנתא, כאשר שלושה מהם זהים אחד לאחד ומאפשרים השוואה ברורה בין הבנקים.

המסלול הראשון – משכנתא 100% בריבית קבועה לא צמודה. המסלול היקר ביותר, אך ללא חשיפה/סיכון לשינויים ותנודות כלכליות.

המסלול השני – 33.3% קבוע לא צמוד, 33.3% צמוד משתנה, 33.3% צמוד לריבית הפריים. המסלול הזה חשוף יותר לשינויים ובהתאם לכך יעלה לכם פחות.

המסלול השלישי – 50% ריבית קבועה לא צמודה, 50% צמוד לריבית הפריים. המסלול הזה יעלה לכם כנראה הכי מעט, בשל הסיכון הגבוה שלו לעומת המסלולים הקודמים.

שימו לב לעוקץ של הבנקים

המסלול הרביעי – מסלול משתנה בהתאם לצרכי הלקוח.

הבנקים יעשו ה-כ-ל כדי שתבחרו במסלול הזה, כי הוא מותאם אישית לפרופיל שלכם ולכן נתון לשינויים רבים.

כל בנק יבנה לכם במסלול הזה תמהיל שונה ואת זה כבר לא תדעו להשוות… כאן הופכת תפקידו של יועץ המשכנתאות הפרטי לקריטית עבורכם!

יועץ משכנתאות פרטי במחיר שובר שוק

ב'הירשוביץ פתרונות' זיהו את הבעיה, כאשר רוכשי דירה רבים מפסידים מאות אלפי שקלים במהלך חיי המשכנתא, וזאת אך ורק מהסיבה שבמועד רכישת הדירה רצו לחסוך הוצאות ייעוץ פרטי.

כמי שמלווים עשרות אלפי משפחות בכל מה שקשור להתנהלות הכלכלית שלהם. החל מהניהול הפיננסי, דרך השגת המימון האישי ועד לביטוח הנכסים. החליטו ב'הירשוביץ פתרונות' ליזום מהלך מיוחד ולגייס את מיטב יועצי המשכנתאות הפרטיים למחלקה מיוחדת שמציעה לכל רוכש דירה שירות ייעוץ משכנאות פרטי במחיר שובר שוק.

לא אחוזים מהעסקה ולא 5 ספרות. בתמורה לתשלום של 4,000 ש"ח בלבד (פלוס מע"מ) תהנו משירות ייעוץ משכנתאות פרטי המקיף והמקצועי ביותר. כולל מכרז עם כל הגופים הבנקאיים בישראל ובניית תמהיל משכנתא אישי שיגרום לכל הבנקים לרצות אתכם עם הריבית הנחשקת ביותר.

לא הצלחתם להשיג משכנתא טובה דרך 'הירשוביץ פתרונות'? לא תשלמו. במחלקת ייעוץ המשכנתאות של 'הירשוביץ פתרונות' משלמים רק על תוצאות. העלות נמוכה והרווח שלכם עצום.

על הדרך, תרוויחו גם ביטוח משכנתא שעשוי להיות זול משמעותית מזה שהבנק מציע לכם. אבל את הפרטים על זה נשאיר כבר לנציגים של 'הירשוביץ פתרונות' שיספרו לכם.

לסיכום

אל תקנו דירה לפני שתשוו בין כל הבנקים. עכשיו זה קל מתמיד. הבנקים ישכנעו אתכם ש"תמהיל משכנתא אישי" יחסוך לכם הרבה, וברוב המקרים זה נכון – אבל רק בתנאי שאיש מקצוע מטעמכם הוא זה שיבנה את התמהיל, ויגיש את זה למכרז בין כל הבנקים באופן מבוקר ומקצועי.

איש המקצוע הזה, הוא יועץ משכנתאות פרטי של 'הירשוביץ פתרונות'.

כתבות נוספות שאולי תאהבו

למה בנייה מתקדמת היא הפתרון שלך: הסודות של מדוע בנייה מתקדמת מנצחת את המסורתית

דירות קלאב

10 נקודות מפתח שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כיסא מנהלים

דירות קלאב

מים ואבנית בישראל

דירות קלאב

הגב לפוסט