Image default
פיננסי

נדל"ן 101 – מספר טיפים להשקעות עבור המשקיע המתחיל

שלב 1: בנה את האשראי שלך. זה אחד מהצעדים שאתה יכול לעשות עכשיו. אם אתה צופה בזה ועדיין אין לך כרטיס אשראי, כדאי לך לצפות בסרטון הזה:

שלב 2: חסוך את הכסף שלך. המציאות היא שאתה לא יכול להשקיע בנדל"ן בלי כסף, בלי הכנסה, בלי אשראי… זה פשוט לא קורה. אז זה אומר שכדי לחסוך כסף, לא רק שתדרשו לחיות קצת בחסכנות כדי שלא תוציאו את כל מה שאתם מרוויחים, אלא תצטרכו להרוויח כסף. אני יודע שזה נשמע הגיוני, אבל זה לפחות כל יום שאנשים שואלים איך הם יכולים לקנות נדל"ן בלי שיהיה להם כסף… זה לא קורה.

שלב 3: הצג את ההכנסה שלך בהחזר מס. המשמעות שלו היא שאתה לא יכול פשוט לקבל חודש אחד נהדר ב-Shopify ואז לצפות להשתמש בזה כמקדמה… המלווים רוצים לראות הכנסה עקבית ויציבה לפני שהם נותנים לך הלוואה.

שלב 4: קבל הסמכה מוקדמת. זה קל כמו ללכת לכמה בנקים גדולים, לגרום להם לנהל את האשראי שלך, לתת להם את החזרי המס שלך, דפי בנק, ועוד כמה מידע מינורי… והם יתנו לך סכום אישור מראש על סמך המספרים האלה. לאחר מכן תוכל לקבל את האישור מראש ולקנות אותו בכמה בנקים אחרים, לגרום להם להתאים או לנצח את התנאים האלה.

שלב 5: תסתכל על כל מה בשוק שאתה רוצה לקנות בו. תעשה את המחקר שלך. גלה לאילו תחומים אתה מרגיש לא מוערך ולאן אתה מרגיש שאנשים יעברו. סעו בסופי שבוע בכל רחוב ושכונה. ראה כל בית פתוח בשבת וראשון בטווח המחירים שלך, בתוספת אולי כמה מאות אלפים כדי שתדע מה יש בחוץ. ככל שתראה יותר, כך תוכל לזהות עסקה טובה יותר כאשר היא תעלה.

שלב 6: הצע הצעות על מקומות שאתה מרגיש שהם עסקה טובה. דעו את המחיר שלכם, דעו מה הוא שווה, והיו סבלניים. חשוב יותר להשיג את הנכס הנכון במחיר הוגן מאשר לחכות שנים בניסיון למצוא את חד הקרן של עסקה.

שלב 7: בצע את הבדיקות שלך. אני בדרך כלל אומר ללקוחות שלי לעשות את כל הבדיקות שהם יכולים, ובדרך כלל זה יהיה הפסקה גם כשתנהל משא ומתן מחדש על אשראי עם המוכר. אני גם לוקח את זה צעד קדימה וגם מעביר שני קבלנים דרך היחידה שיתנו לי הצעה חינם כמה דברים עולים לתקן. בדרך זו, אני יודע כל מה ש"לא בסדר" מבחינה קוסמטית וכמה בדיוק יעלה לתקן.

שלב 8: סגור על הנכס. בינתיים כאן, אתה תדבר עם המלווה שלך, תכניס את כל המידע שהוא מבקש ממך, תעשה הערכה על הנכס כדי לוודא שהוא שווה את מה שאתה משלם, ואתה סוגר. ברגע שהנכס יהיה שלך, כאן מתחיל הכיף!

שלב 9: בצע שיפוצים קלים. רוב האנשים שואלים "איפה אתה מוצא את הקבלנים שלך?!" והתשובה שלי לזה תמיד הייתה מפה לאוזן, וצעקות. הקפד גם לקבל הצעות שונות כדי להבין את העלויות הקשורות למה שאתה רוצה לעשות, לעולם אל תעסיק רק את האדם הראשון.

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רשות המיסים – עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2022

דירות קלאב

שינוי מרכיב הריבית על משכנתאות והשפעת הקורונה על משק המשכנתאות בישראל

דירות קלאב

האם כדי להשקיע בדירות למגורים בג'ורג'יה?

דירות קלאב

הגב לפוסט