Image default
נדל"ן בארץ

נדל"ן בנוף הגליל – איך הופכים 120 יחידות דיור ל-700 יחידות?

פירמת עורכי הדין MMG & CO בהובלת מנכ"לית הפירמה, עו"ד בלהה מצגר, יחד עם משרד עו"ד לירן זילברמן מקדמים את אחד הפרויקטים הראשונים ב'פינוי בינוי' בנוף הגליל.

התחדשות עירונית בנוף הגליל

פרויקט ההתחדשות העירונית מסוג, "פינוי בינוי", בנוף הגליל, יכלול פינוי והריסה של חמישה מבנים בני ארבע קומות כל אחד, כאשר מדובר על 120 יחידות דיור. מקום המבנים הישנים ייבנו שמונה מבני מגורים בני 14-24 קומות כל אחד והיו לבסוף כ-700 יחידות דיור יחד עם מבנה משרדים ומסחר.

הפרויקט מביא לצפון ולנוף הגליל בפרט את רעיון הבנייה המרקמית וישלב קומת מסחר לרווחת הדיירים ותושבי האזור, יחד עם מבנה מגורים בסטנדרט גבוה ומפרט עשיר, כאשר כל זאת בליווי פירמת עורכי הדין המוכרת MMG & CO, משרד עו"ד לירן זילברמן ובשיתוף עם נציגות הדיירים.

פינוי בינוי בנוף הגליל

מייסדת ומנכ"לית פירמת עורכי הדין MMG, עו"ד בלהה מצגר: "אני גאה להוביל את פרויקט הבינוי בינוי הראשון מסוגו שיוצא בעיר נוף הגליל. אנו מודים לדיירים על האמון שנתנו בחברתנו וזאת לאחר שהם לא הצליחו לקדם את הפרויקט לעומת זאת לאחר פניית הדיירים לחברתנו הם הצליחו לקבל את הטיפול המשפטי והמקצועי לקידום המיזם.

כמובן שאני וחברתנו נמשיך ללוות את כל אחד מהדיירים בפרויקט עד שלב קבלת המפתח לדירה שתשדרג את רמת החיים בנוף הגליל ושל הדיירים בפרט".

עו״ד לירן זילברמן, הוסיף: ״פרוייקט נוף הגליל יהיה פרויקט הפינוי בינוי הראשון והגדול ביותר שהוקם בצפון הארץ. השגנו עבור הדיירים הטבות תקדימיות ומרחיקות לכת כמו מימון דמי ניהול למשך 5 שנים, אפשרות לבינוי פינוי ומעבר ישיר לדירה החדשה, הטבות בשווי עשרות אלפי שקלים לשדרוג לדירות גדולות יותר.

פרויקט נוף הגליל פתח הזדמנות לפרויקטים נוספים בצפון הארץ ואנו בטוחים שבעקבותיו יקודמו מתחמים רבים נוספים".

כתבות נוספות שאולי תאהבו

השקעות נדל"ן בלונדון – השוק פורח למרות הקורונה

דירות קלאב

מה אפשר לרכוש עם מיליון דולר בניו יורק?

דירות קלאב

איך להתנהל מול מתווכים כאשר באים לקנות דירה ?

דירות קלאב

הגב לפוסט